Saturday 29 May 2010

လိမ္တယ္ ညာတယ္ လူညာႀကီးရယ္

ကၽြန္မကေတာ့ အားလံုးကိုပဲ တိုင္တည္ခ်င္ပါတယ္။
ေဟာဒီကြန္မန္႔ကို ဖတ္ၾကည့္ၾကပါဦးရွင္။

ေအးမင္း said...
ဒီမွာ မေျပာခ်င္လို႔ မေနညကတည္းက ဟိုမွာ သြားသြားဖတ္ေနတာ...........ခင္ဗ်ားတို႔လို လူေတြ ဘေလာ႔ေလာကမွာ အမ်ားၾကီး..............သူမ်ားေတြကို ေလွ်ာက္ပုတ္ခတ္မယ္.............ဟိုက ျပန္ေျပာရင္ ဘေလာ႔တင္ျပီး နာမည္ေကာင္းယူမယ္ ........နာမည္ၾကီးေအာင္ လုပ္မယ္............ဒီမွာ ခင္ဗ်ားလည္း စလံုးက က်ဳပ္လည္း စလံုးကပဲ.......ဘယ္မွာေနလဲ ေျပာ လာေတြ႕မယ္............သူမ်ားကို ခုတံုး မလုပ္နဲ႔.........ဒါမ်ိဳးေတြ ဘေလာ႔ေလာကမွာ ရိုးေနျပီ.....ကိုယ္႔ဖာသာ ၾကိဳးစား..........ေတာင္းပန္ေလ ပိုဆိုးေလ ျဖစ္ေနပီ ခင္းဗ်ားက ..........ေျပာ က်ဳပ္လာေတြ႕မယ္............
29 May 2010 08:05

စလံုးကဆိုသူ ကိုေအးမင္း ရဲ႕ အိုင္ပီလိပ္စာ။
29 May 16:06:26
SeaMonkey 2.0 Win7 1280x1024
Kuala Lumpur,Malaysia Packet One Networks (m) Sdn (120.141.144.36)

ဒါကေတာ့ ကိုေဇာ္ပထမဆံုး ကြန္မန္႔လာေရးတုန္းက အိုင္ပီလိပ္စာ။
29 May 14:20:49
Firefox 3.6 Win7 1280x1024
Kuala Lumpur,Malaysia Packet One Networks (m) Sdn (120.141.144.36)

အံ့ၾသစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ တူတူပဲ ျဖစ္ေနပါတယ္။
ကိုေဇာ္ဟာ ေအးမင္းနာမည္သံုးျပီး တဖက္လွည့္နဲ႔ ကၽြန္မကို လာစြပ္စြဲျပန္ပါတယ္။
ေယာက္်ားမဆန္တဲ့ လုပ္ရပ္က ပိုပိုဆိုးလာျပန္ပါတယ္။
ဘာေၾကာင့္မ်ား လက္သီးပုန္းထိုးရတာပါလဲ ကိုေဇာ္ေရ။
အဲဒီလို ျဖစ္မွာစိုးလို႔ အိုင္ပီအားလံုး ကၽြန္မ မွတ္ထားခဲ့တာပါ။
ဘေလာ့ဂါမ်ားနဲ႔ စာဖတ္သူမ်ား လူလိမ္လူေကာက္ လူညာမ်ားကို သတိထားၾကပါ။
++++++++
ျဖည့္စြက္ျခင္း။

ကၽြန္မ စာေရးသူလဲ မဟုတ္ ဘေလာ့ဂါလဲ မဟုတ္ပါဘူး။ စာဖတ္သူ တေယာက္သာ ျဖစ္ပါတယ္။
ကိုေဇာ္ဆိုတဲ့ ဘေလာ့ဂါရဲ႕ တဘက္သတ္စြပ္စြဲခ်က္နဲ႔ အဓိပၸါယ္မရွိ ကြန္မန္႔ေတြ ဖ်က္ပစ္လို႔သာ ဒီဘေလာ့ကို ေရးရျခငး္ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါဟာ ကၽြန္မ ဂုဏ္သိကၡာနဲ႔ အမွန္တရား အတြက္ပါ။
ကၽြန္မဘေလာ့ကို လာေရာက္သူမ်ားအား ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ကၽြန္မဘေလာ့ဟာ သုတ၊ ရသ တခုမွ ေပးစြမ္းႏိုင္တဲ့ ဘေလာ့ျဖစ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကိုေဇာ္ကို ရည္ရြယ္ျပီးေရးမယ့္ ဘေလာ့သာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုေဇာ္ဟာ သူ႔အမွားကို ၀န္ခံရင္ ကၽြန္မ ဒီစာေတြ ေရးေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး။ ဒီဘေလာ့ကိုလဲ ရပ္ထားလိုက္မွာပါ။

ဒီလိုေတြ ေရးေနလို႔ ကၽြန္မကို ေဒါသတႀကီးနဲ႔ ပူေလာင္ေနမယ္ မထင္ၾကပါနဲ႔။ ကၽြန္မ ေဒါသမႀကီးဘူး၊ မပူေလာင္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ အမွန္တရားကို ျမတ္ႏိုးတဲ့အတြက္ သူတပါး လိမ္ညာေနတာ မဟုတ္တာလုပ္ၾကံ လီဆယ္ေနတာေတြ ျမင္တဲ့အခါ စိတ္ထဲက ကလိကလိ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါေတြကိုလည္း ေခါင္းငံု႔မခံတတ္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ဒါေတြကို ေရးရျခငး္ပါ။

ကၽြန္မဘေလာ့ကို လာ၍ စိတ္အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္သြားခဲ့ရင္ အားလံုးကို အႏူးအညြတ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ရွင္။

ေလးစားလ်က္
ခင္ခင္

10 comments:

  1. ခင္ဗ်ား ဒီလိုေတာ႔ မလီဆယ္နဲ႔...........
    က်ဳပ္ေက်ာ္ထားတယ္ ဆိုတာ ဟုတ္တယ္.....
    ဒါေပမဲ႔ သူနဲ႔ေတာ႔ တူစရာ မရွိဘူး....
    ခင္ဗ်ား အၾကံေတာ္ေတာ္ေကာင္းတာပဲ....ေက်ာ္ျပမယ္ တစ္ေန႔တစ္မ်ိဳး မရိုးေစရဘူး.........

    ReplyDelete
  2. ေက်ာ္ပါရွင္ ေက်ာ္ပါ
    ေၾကာ္ေၾကာ္ ခ်က္ခ်က္ ၾကိဳက္သလိုသာလုပ္။
    ကၽြန္မက အသာေလးေစာင့္ၾကည့္ေနရံုပဲ။
    ငါးဖယ္ကေျပာင္းျပန္ သူခိုးကလူလူဟစ္ ဆိုတဲ့စကားပံုက ရွင္တို႔လို လူေတြေၾကာင့္ေပၚလာတာေနမွာ။ :)

    ReplyDelete
  3. မခင္ခင္ေရ
    က်ေနာ္လည္းစာဖတ္သူပါပဲဗ်ာ။တခုေတာ့မခင္ခင္ကိုေျပာခ်င္တယ္။
    အခုက်ေနာ္တို႔ဖတ္တဲ့စာေတြမွာကိုယ့္အတြက္ယူလို႔ရတာေတြရွိသလိုကိုယ္ျပန္ေပးရတာေတြလည္းရွိမွာပါ။ ဒီအထဲမွာမွအျမင္မတူတာေလးေတြပါခဲ့ရင္အဲဒီဆိုက္ကို ဆက္မဖတ္ရုံပဲေပါ့ဗ်ာ။
    ဟုတ္တယ္မလား။က်ေနာ္ျမန္မာကပါ။ စာေတြကိုဖတ္ခ်င္လြန္းလို႔ေက်ာ္ခြျပီး အခ်ိန္ကုန္ခံျပီးဘေလာ့စေပါ့ေတြဝင္ဖတ္ပါတယ္။ တခ်ိဳ႔ဘေလာ့ေတြဟာတကယ့္ကို ပညာဗဟုသုတေတြရေစပါတယ္။
    ဒီေတာ့ မခင္ခင္ရာ ဒီလိုေတြလုပ္ေနမယ့္အစား ကိုယ့္အတြက္အက်ိဳးရွိတဲ့စာ သူမ်ားအက်ိဳးရွိေစမယ့္စာပဲ ေရးပါလား။
    အခုလိုေရးေတာ့ကိုယ္လည္းပူေလာင္တာေပါ့ဗ်ာ။ မခင္ခင္ကိုၾကည့္ရတာ မျငိမ္းခ်မ္းလိုက္တာ။ရပ္ပါေတာ့လို႔ ေျပာခ်င္တယ္။အမွန္တရားဆိုတာ ဘုရားသိပါတယ္။အဓိကကေတာ့ကိုယ့္အလုပ္ကိုယ္လုပ္ဖို႔ပဲေလ။
    ေက်ာ္သူေျပာထားတာရွိတယ္ေလဗ်ာ။
    က်ေနာ္အရမ္းသေဘာက်တာဗ်။
    မခင္ခင္ကို လက္ေဆာင္ေပးပါ့မယ္။

    ဟိတ္...
    ကိုယ့္လမ္း...ကိုယ္သြား
    ကိုယ့္အလုပ္...ကိုယ္လုပ္
    ကိုယ့္တာဝန္...ကိုယ္ေၾက
    ကိုယ့္သီလ...ကိုယ္လံု
    ကိုယ့္သမိုင္း...ကိုယ္ေရး
    ဒါဘဲ
    ေက်ာ္သူ

    ReplyDelete
  4. ကိုသံမဏိေရ
    စိတ္မေကာင္းပါဘူးရွင္
    ကၽြန္မ အမွန္တရားအတြက္ လုပ္ေနတာပါ။
    ဘေလာ့စလုပ္ကတည္းက ေျပာခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မ ဒီလူရဲ႕ ေယာက္်ားမပီသတဲ့ လုပ္ရပ္ကို မႏွစ္သက္လို႔ ကၽြန္မကို လိမ္ညာ ေစာ္ကားခဲ့တာကို အမ်ားသိေအာင္ ေရးခဲ့ရတာပါပဲ။
    ဟုတ္ကဲ့ .. ကၽြန္မပူေလာင္ခ်င္ ပူေလာင္ပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့အမွန္တရားအတြက္ အဲဒီေလာက္ေတာ့ လုပ္ခြင့္ေပးပါ။ ဒါမွ မဟုတ္ရင္ လူတုိင္းဟာ ငါလုပ္ခ်င္သလို လုပ္လို႔ရတယ္ ဆိုတဲ့ အသိနဲ႔ အေလွ်ာ့ေပးတဲ့ တဘက္သားေတြကို အႏိုင္ယူခ်င္းတိုင္း ယူေနၾကမွာ စိုးပါတယ္။ အမွန္တရားဟာ ဘုရားသိခ်င္သိမယ္ အမ်ား မသိဘူးရွင္။ အမ်ားသိေအာင္ေတာ့ လုပ္ရမွာပါပဲ။
    ကၽြန္မ အမွန္တရားအတြက္ ဆက္လုပ္ပါမယ္။ ကိုသံမဏိတို႔ ေက်ာ္ခြ၀င္ရျပီး သုတ ရသ တခုမွ မရတဲ့ ကၽြန္မ ဘေလာ့ေၾကာင့္ စိတ္အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္သြားရင္ ေတာင္းပန္ပါတယ္။ ကၽြန္မ အတိအလင္း ေျပာထားျပီးသားပါ။ ကၽြန္မ စာဖတ္သူပါ စာေရးသူ မဟုတ္ဘူး။ ဒီလူရဲ႕ လိမညာ ေကာက္က်စ္မႈေၾကာင့္ အခုဒီဘေလာ့ကို ေရးပါတယ္။ ဒါပါပဲရွင္။

    ReplyDelete
  5. ဟုတ္ကဲ့ပါ...မခင္ခင္
    က်ေနာ္လည္း အမွန္တရားကို ျမတ္ႏိုးတတ္သူတစ္ေယာက္ပါ။
    ဘာလုပ္မွာလဲဗ်ာ။ကိုေဇာ္က သူေရးတဲ့စာကို သူတာဝန္ယူပါတယ္ေျပာထားတာပဲေလ။ သူတာဝန္ယူပါလိမ့္မယ္။

    အခုလိုဝင္ေျပာရတာကလည္း ကိုေဇာ္ေရးထားတဲ့ အခ်ိဳ႕စာေတြဟာ က်ေနာ္တို႔အတြက္ တခုခုရေစတာအမွန္ပါ။
    လူဆိုတာ တခါတေလ လြဲေခ်ာ္မႈေတြရွိခ်င္ရွိမွာပဲေလ။
    သူလည္းလူသားပဲေလ။

    က်ေနာ္ကေတာ့ ဒီလိုေတြဆက္မေရးေစခ်င္ေတာ့ဘူး။
    ဒီဘေလာ့ဟာ သူမ်ားကိုတိုက္ခိုက္တဲ့ ဘေလာ့ျဖစ္သြားလိမ့္မယ္။
    ေစတနာနဲ႔ပါ။

    ReplyDelete
  6. အလိမ္ေပၚသြားျပီ

    ReplyDelete
  7. သူဟာ အမ်ားအျမင္မွာသာ တာ၀န္ယူပါတယ္ ေျပာေပမဲ့ တာ၀န္မယူတဲ့ အျပင္ ထပ္ထပ္ျပီး အမွားေတြ က်ဴးလြန္ေနပါတယ္။
    ကြန္မန္႔ဖ်က္တာ ရိုးရိုးမဖ်က္ဘဲ တျခားဘာသာကို က်မက ထိခိုက္ထားလို႔ ဖ်က္ရတဲ့ပံု ဖမ္းတယ္။
    ေနာက္ျပီး ကၽြန္မက မေလးရွားအေခၚအေ၀ၚစာလံုးကို ျပင္ခိုင္းတာ မဟုတ္ဘဲနဲ႔ အဲဒါကို ျပင္ခိုင္းတယ္လို႔ လိမ္ညာေျပာတယ္။
    ျပီးေတာ့ ကၽြန္မေရးသမွ် ကြန္မန္႔ေတြ မတင္ဘဲ ထားတဲ့ အျပင္ စီေဘာက္က ေရးတာေတြ အကုန္ဖ်က္ပစ္တယ္။
    ေနာက္ဆံုးကေတာ့ ေအးမင္းဆိုတဲ့ နာမည္အတုနဲ႔ လာေရာက္ တိုက္ခိုက္တယ္။
    ကဲ ... ရွင္ ... သူေရးတဲ့စာေတြ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းေကာင္း ဒါမ်ဳိး ကလိမ္ကက်စ္ ေအာက္တန္းက်တဲ့ ေယာက္်ားမ်ဳိးကို ကၽြန္မနည္းနည္းမွ အထင္မၾကီးဘူး။ စက္ဆုပ္ရြံရွာပါတယ္။
    အမွန္တရားကို ျမတ္ႏိုးသူ ကိုသံမဏိတုိ႔ေရာ ဒါမ်ဳိးလုပ္ရပ္ကို အားေပးပါသလား။ ဒါမ်ဳိးလုပ္သူကို ေဖးမလိုပါသလား။
    ကၽြန္မျဖစ္ေစခ်င္တာက ...
    သူနဲ႔ ကၽြန္မ ေဆြးေႏြးခဲ့ၾကတဲ့ ထဲမွာ ကၽြန္မဘက္က ဘာသာျခားေတြကို ဘာမွ မတိုက္ခိုက္ဘူးဆိုတာ သူျပန္ျပီး ေျဖရွင္းေပးေစခ်င္တယ္။ ဖ်က္ျပီးသား ကြန္မန္႔ကို ျပန္တင္မရဘူးဆိုရင္ေတာင္ သူ႔အမွား သူ႔လိမ္ညာလီဆယ္တဲ့ လုပ္ရပ္ကို သူ၀န္ခံေစခ်င္ပါတယ္။
    ကၽြန္မ ဘယ္သူ႔ကိုမွ မတိုက္ခိုက္ပါဘူး။ ကိုယ့္ကို တိုက္ခိုက္လာရင္ေတာ့ ငံု႔ခံ မေနဘူးရွင္။

    ReplyDelete
  8. အင္း မခင္ခင္လည္း တဇြတ္ထိုးပါလားေနာ္။ဒါဟာလည္း တရားေတာ္နဲ႔မညီဘူးေလ။
    က်ေနာ္ဆိုလိုခ်င္တာကို သေဘာမေပါက္ဘူးပဲ။
    စိတ္မေကာင္းပါဘူး။ ဘာပဲေျပာေျပာ ကိုေဇာ္ေရးခဲ့တဲ့ အခ်ိဳ႕ပို႔စ္ေတြဟာ
    က်ေနာ္တို႔ကို ပညာရေစခဲ့တာေတာ့အမွန္ပါပဲ။
    ျပန္ျပီဗ်ာ။
    ဘေလာ့ေပၚမွာတိုက္ခိုက္ျခင္းကင္းေဝးပါေစ။

    ReplyDelete
  9. အပ်က္ပ်က္နဲ႔ ႏွာေခါင္းေသြးထြက္မယ့္ကိန္းပဲ။
    စိတ္ေလ်ာ့ပါ ေျပာခ်င္ေပမယ့္ ကိုယ့္အမွန္တရား အတြက္ ေရးေနရတာပါဆိုလို႔ မေျပာသာဘူး။ ပိုၿပီး အဆင္ေျပေျပ ျဖစ္မယ့္ နည္းလမ္းမ်ဳိး ရွာေတြ႔ေစခ်င္ပါတယ္။

    ReplyDelete
  10. အမ သေဘာကို နားလည္ပါတယ္ ..
    မွန္တိုင္း လည္း နုိင္တာမဟုတ္ဘူး အမရ...
    သူ႔ဟာသူမွားပါေစေလ .. အမ အခ်ိန္ေတြ အလုပ္ေတြ
    စိတ္ ခ်မ္းေျမ႔မွဳ ကို အထိခိုက္မခံ ပါနဲ႔ .. အက်ဳိး ရွိတာေတြ စေရးရေအာင္ဗ်ာ ..
    က်ေနာ္ လည္း အသစ္ပါ ..
    ဆရာ လုပ္ တာ မဟုတ္ပါဘူး

    ReplyDelete